Stuur e-mail mail_outline Klantwaarderingen 

U kunt de "Stuur e-mail" link op deze pagina gebruiken om een klantwaardering toe te voegen.


Enkele recent ontvangen waarderingen van klanten:

Els, Dordrecht:
"Dit weekend onze nieuwe camera uitgeprobeerd. Op advies van Jan hebben wij de Canon Powershot G7X aangeschaft. Een kleine compacte camera die mooie foto's maakt zonder veel gedoe en instellers. Daar word ik blij van. Veel dank voor het goede advies en service."

Dik, Bilthoven:

"Tweeluik "Virtueel Landschap" van Jan van Aalst gekocht; no. 5 van 30, met certificaat van echtheid van de maker. Prachtig; goed gekozen titel: het werk is duidelijk een beeld van een landschap, maar tegelijk ook meer dan "echt". Uitvoering helemaal naar eigen wens, gematteerd en "zwevend" gemonteerd op dibond. Dit afscheidscadeau van mijn oud-collega's heeft een vaste plek in onze woonkamer gekregen. Mooi werk, Jan!"


Ruud, Gilze:
"Hele handige drop-off service voor reiniging van je camera sensor bij Chipclean.
Camera is ook intern en aan de buitenkant gereinigd, vorige eigenaar was een zware roker. Oude FF-camera is weer als nieuw, zeker voor herhaling vatbaar."


Jac, Dongen:
"Ik had een vervuilde beeldsensor van mijn Sony A550. Blijkt dat Jan van Aalst Fotografie elke eerste donderdag van de maand, met een aantal camera's zelf op en neer rijdt, om ze professioneel te laten reinigen. Met 3 maanden garantie! Woensdag mijn camera afgegeven en donderdag laat in de middag kreeg ik een mailtje dat hij weer klaar was. Perfecte service en vriendelijk geholpen. Echt een aanrader!"

Jos, Rijen:
"Inlijstwerk door Jan van Aalst laten verzorgen: prachtig strak resultaat en tegen een interessante prijs. Wederom bedankt Jan en tot een volgende keer!"

Dre, Baarle-Nassau:
"Via mijn broer bij Jan terecht gekomen. Eerst een Nikon camera laten reinigen. De camera werkt weer prima en is goed schoon, ook de sensor die ik normaal zelf reinig is weer als nieuw! Top. Ook bij Jan een lens afgegeven [Nikon 70-200mm f2.8] voor een beurt bij Nikon. Geheel verzorgd door Jan en na een goede week alweer in nieuwstaat terug. Snelle en correcte afhandeling, service. Een tevreden klant."

Fred, Goirle:
"Via een kennis die amateurfotograaf is kwam ik met "mijn vlekje op de lens" terecht bij Jan. Camera afgeleverd en later weer helemaal clean afgehaald. Helemaal prima."

Rienus, Hooge Zwaluwe:
"Op de door mij gestelde vraag kreeg ik binnen enkele uren het juiste advies.
Hartelijk dank voor de snelle en juiste beantwoording."

Peter, Breda:
"Op 6 januari m'n camera gebracht voor reiniging bij Chipclean, vrijdag middag weer opgehaald. Ben blij dat het gebeurt is. Jan is een behulpzame kerel waar je van alles aan kan vragen. Volgende keer als mijn camera weer eens vuil is breng ik die zeker weer naar Jan."

Gerard, Breda (GNS-Fotografie):
"Woensdagmiddag mijn camera gebracht voor een sensorreiniging bij Chipclean. Donderdagmiddag kon ik hem al weer ophalen, gereinigd en schoongemaakt. Bedankt Jan voor de goede service en prettige ontvangst."

Ansjelien, Rijen:
"Op de foto's van mijn Panasonic compactcamera waren vlekjes te zien. Op internet gekeken en kwam op de pagina van Jan van Aalst met goede klantwaarderingen. Ben dus met mijn camera naar Jan gegaan. Hij heeft voor mij geïnformeerd of dit opgelost zou kunnen worden met prijsopgave. Ik werd uitermate vriendelijk geholpen en kreeg per mail snel antwoord. Het was zeker de moeite mijn compactcamera te laten repareren. Een aanrader Jan van Aalst!!!"

Agnès, Teteringen:
"Bij Jan een nieuwe fotoprinter besteld. Paar dagen later, ondanks de kerstdrukte, gebracht en geïnstalleerd. Dank je wel Jan!"

Wendy, Suzhou (China):
"Tja dan woon je aan de andere kant van de wereld en gaat je lens kapot, en dan..... Hier laten maken was geen optie. Dus heb ik via de mail contact opgenomen met Jan, en hem het probleem uitgelegd. Als ik ervoor zorgde dat de lens bij hem kwam zou hij er voor zorgen dat de lens gemaakt zou worden. En zo gezegd zo gedaan. De lens ging terug naar Nederland, is gemaakt en is ook weer terug bij ons in China. En hij werkt weer perfect! JAN, ENORM BEDANKT!"

Sharon, Breda:
"Bijzonder goede ervaring met Jan van Aalst bij de bestelling van enkele schilderijen. Kernwoorden: deskundigheid, nauwkeurigheid en kwaliteit! Erg tevreden over het eindresultaat."

Manon, Rijen:
"Wilde van 2 foto's één foto laten maken en kreeg een beetje het idee dat dat een lastige opgave was met een niet zo goed resultaat. Via Google ben ik terecht gekomen bij Jan van Aalst en hij heeft mijn stoutste verwachting overtroffen met het behaalde resultaat. Het is en prachtige foto geworden waar ik hem zeer dankbaar voor ben! Dank je wel Jan."

Corry, Dongen:
"Omdat er in Dongen geen fotozaken meer zijn ging ik op de computer kijken. Ben bij Jan van Aalst terecht gekomen en zag de goede recensies. Een afspraak gemaakt om naar mijn kapotte camera te laten kijken. Het bleek alleen het UV-filter te zijn. Er werd mij niets opgedrongen om meteen maar  een nieuwe te kopen. Als ik binnenkort eventueel een nieuwe compactcamera ga kopen, dan zeker bij Jan van Aalst voor zijn deskundig en vriendelijk advies en ook voor goede uitleg. Daar kan geen grootwinkelbedrijf tegen aan. Het was een fietstochtje vanaf Dongen zeker waard!"

David, Dordrecht (David Versteeg):
"Recent te maken gekregen met een defect vlak voor het eind van de garantieperiode. Helaas bleek het bedrijf niet meer te bestaan, maar Jan had een andere ingang. En dat is altijd makkelijk. In no-time werd ergens een nieuw exemplaar gevonden en snel geleverd. Uitstekende service dus!"

Jos, Rijen:
"De camera vandaag in goede orde ontvangen. Mooi op tijd allemaal! Wederom een prima dienstverlening waarvoor veel dank en waardering."

Fred, Breda:
"Via via terecht gekomen bij Jan van Aalst i.v.m. het reinigen van de sensor van mijn Nikon D800. Helder verhaal, duidelijke informatie en afspraken. Hierdoor ben ik mijn camera slechts een dag kwijt geweest. Hij kwam goed gereinigd (sensor en camera) en voorzien van de laatste firmware weer terug. Tegen een kleine vergoeding is ook mijn objectief gekalibreerd. Alles straalde vertrouwen uit. Een prima intermediair tussen Chipclean en consument. Dat Jan ook een aimabel figuur is doet natuurlijk niet ter zake maar maakt het allemaal wel prettiger."

Sandra, Baarle-Nassau (Satela Fotografie):
"Super service, camera binnen gebracht en supersnel en schoon terug. En Jan is supervriendelijk, neemt echt de tijd voor je, en wat een prachtwerk hangt er in zijn Galerie, top Jan, blij met zo'n servicepunt."

Martin, Breda:
"Via Jan m'n body laten reinigen door Chipclean. Binnen 2 dagen alweer keurig schoon terug."

Proos, Bavel:
"Jan heeft gezorgd voor drie prachtige afdrukken van mijn foto's voor de expositie van Fotoclub Nieuw-Ginneken. Bedankt Jan."

Koos, Hoogstraten (België):
"Mijn Canon 70D bij Jan afgegeven i.v.m. spetters op de spiegel. Keurig voor elkaar met garantie en heb er nu geen last meer van. Toch wel makkelijk zo'n adres waar je super geholpen wordt, dat is tegenwoordig niet overal meer."

Alex, Gilze:
"Bij Jan een Nikon lens 18-300 gekocht. Wij wisten al precies wat we wilden hebben en konden het ook gewoon via internet doen. Qua kosten is het hetzelfde, maar wij gunnen het Jan. Daarnaast ook wel makkelijk als er in de toekomst iets aan mag komen om dan gewoon in Gilze terecht te kunnen."

Sjan, Breda (Sjan Maas Fotografie):
"Mijn camera bij Jan gebracht om via Chipclean te laten reinigen. Jan staat garant voor super snelle service en klantvriendelijkheid en hij neemt alle tijd om je goed te adviseren als je vragen hebt over camera's en objectieven. Kortom: een aanrader voor elke amateur- en beroepsfotograaf!"

John, Rijen:
"Als fotojournalist heb ik als het ware twee functies in één. Deze gave heeft Jan van Aalst ook! Goed deskundig advies en afhandeling als je met hem zaken doet, o.a droppoint voor Chipclean wat voor mij ideaal was. Al met al een aanrader voor fotografen, Jan bedankt."

Jamy, Breda (Life From The Inside):
"Via een collega ben ik terecht gekomen bij Jan. Ideaal want ik breng mijn camera naar hem en hij regelt alles met Chipclean. Scheelt mij tijd en kosten en het is perfect geregeld met een hele persoonlijke afhandeling. Top!"

Gerard, Breda (GNS-Fotografie):
"De sensor van mijn camera was in korte tijd erg vuil geworden, Jan van Aalst ontdekt als droppoint voor Chipclean wat voor mij ideaal was. Jan bedankt voor de prettige kennismaking en de goede en snelle service. Tot de volgende keer."

Marilyn, Breda:
"Ik zat al een tijdje te tobben met een vuile sensor. Dus ben ik blij met de service van Jan. Hij maakt melding dat de sensor gereinigd is en je hebt de camera binnen enkele dagen weer terug. Klantvriendelijk en professioneel, dank je wel Jan."

Peter, Bergeijk (Rijk Zwaan):
"Toevallig bij Jan uitgekomen voor het laten reinigen van de sensor van twee camera’s. Behalve het voordeel om de camera’s bij Jan snel retour te hebben is de vriendelijke en klantgerichte service een verademing. Daarnaast is hij bereid om mee te denken bij het oplossen van fotografische problemen. Super!"

Proos, Bavel:
"Ik heb geluk gehad Jan van Aalst te leren kennen. Mijn sensor laten reinigen, foto laten inlijsten en monitor besteld. Hij heeft dit alles zeer kundig en correct geleverd. Hartelijk dank voor de geweldig fijne klantgerichte benadering. Een zegen om nog iemand in deze hectische tijd te vinden die zoveel aandacht in zijn klanten investeert. Top Jan, tot de volgende keer."

Millie, Breda:
"Voor de eerste keer mijn sensor laten reinigen. De twee foto's die op de camera zijn blijven staan laten concreet ook het resultaat zien. Goede service en snelle afhandeling, kortom, helemaal top!"

Chantal, Breda (Kroonmoment Fotografie):
"Zelf als professioneel fotograaf was ik op zoek naar een gedegen bedrijf welke de sensor van mijn camera kon reinigen. Ik kwam bij Jan van Aalst terecht die met zijn connecties mij binnen 2 dagen aan een prachtig schone sensor heeft geholpen. Een prettig ontvangst in zijn Galerie waar het werk van deze vakman te bewonderen is. De sensor is weer brandschoon, ik ben blij met deze ontdekking. Een aanrader voor alle fotografen!"

Hubert, Oosterhout (Fotografie Hubert van den Buijs):
"Onlangs heb ik mijn Canon 5D Mark II bij Jan van Aalst Fotografie gebracht voor reiniging van de sensor. Ik was zeer verrast dat ik de andere dag mijn toestel weer kon ophalen. Jan is zeer klantgericht en vakkundig. Ik ben erg geïnteresseerd in de True-Light daglichtlampen en kom daar zeker op terug. Jan van Aalst Fotografie is voor mij een vertrouwde firma en Jan een prettig persoon."

Katleen, Aalst (België):
"Hartelijk dank voor deze schitterende service! Wordt erg gewaardeerd! Ik was toevallig op jouw site beland (wij zijn van omgeving Aalst - België 😊) maar de ervaringen van de klanten zoals ik die op jouw site kon lezen, spreken voor zich!!"

Bert, Oosterhout:
"De sensor van mijn Nikon D700 was toe aan een reiniging. Gezien mijn eerdere zeer positieve ervaring met Jan van Aalst Fotografie, die zorgt voor een professionele reiniging door Chipclean, een afspraak gemaakt. Binnen 3 werkdagen was de klus zeer tot genoegen geklaard. Wat mij aanspreekt is ook de klantgerichte benadering en de tijd die Jan neemt om je antwoord te geven op de vragen die samenhangen met de sensorreiniging."

Ans, Breda (Ans Janssen Fotografie):
"Op de website van Chipclean kwam ik "Jan van Aalst Fotografie" tegen. De service die Jan levert, is uitstekend! Dinsdagavond heeft Jan mijn camera gehaald en vrijdagmiddag had ik hem weer terug, gereinigd door Chipclean. Ik ben dus zeer tevreden."

Gert, Veenendaal:
"Nikon D5300 besteld op zondagavond en op dinsdag had ik hem al binnen. Levering dus perfect. Automatische bevestiging van de bestelling zou beter kunnen maar de communicatie via de mail is zeer snel en goed. Daar kunnen heel wat web leveranciers wat van leren. Weer een betrouwbaar bedrijf op mijn lijstje!"

Theo, Hulst:
"Nikon D5300 besteld en betaald en daarna snel geleverd via DHL, keurig en veilig verpakt. Contacten tussen ons zijn in vriendelijkheid gevoerd en suggestie overgenomen op website, hoe goed kan je naar klanten luisteren. Jan bedankt, wij komen elkander vaker tegen. Chapeau. Goede feestdagen en een veilige jaarwisseling voor U en de Uwen."

Nick, Veghel:
"Afgelopen weekend een 58mm F/1.4G objectief besteld. De bestelling en betaling zijn zeer snel en spoedig afgerond. Het objectief heb ik dinsdag in goede staat ontvangen. Het was nergens goedkoper te krijgen en het is gewoon een Nederlands model. Dus prima prijs, prima service en vlot contact; zowel telefonisch als via e-mail (zelfs in de avonduren)."

Riet, Gilze:
"Ik kwam bij Jan met een grote foto aan met de vraag om die in te kunnen lijsten. Ik kreeg daarbij goed advies en Jan hielp ook met het zoeken van een passende lijst daarvoor. Jan heeft de foto keurig ingelijst en netjes thuis bezorgd. Vlot en goede service, kortom wij zijn zeer tevreden!!!"

Hanna, Castenray:
"Ik ben heel tevreden en blij met de daglichtlampen. De sterkte van 15 en 20 Watt zijn precies goed in mijn kamer. Ik geniet van het vele licht. Ook ben ik heel tevreden over de vriendelijke en duidelijke advisering!"

Peter & Harja, Panningen (Rudzhi's Apparition Australian Labradoodles):
"Heb onlangs een camera voor mijn dochter gekocht om naar New York mee te nemen. Jan heeft ons hierin perfect geadviseerd en we hebben de camera binnen twee dagen thuis ontvangen. Onze dochter van 16 is er héél tevreden meee. Een prachtige camera en super eenvoudig om prachtige foto's mee te maken! Bedankt Jan!"

Mieke, Rijen:
"Ik was op zoek naar een bedrijf die mijn (inmiddels oude) spiegelreflexcamera kon reinigen en kwam zo op de website van Jan terecht. Daar ik ook wel geïnteresseerd was in de mogelijkheden van een nieuwere camera heb ik een afspraak gemaakt in zijn studio. In een persoonlijk gesprek waar Jan uitgebreid de tijd voornam, stelde hij mij de juiste vragen om te bepalen welke camera voor mij geschikt zou zijn. Zijn professionele kennis en enthousiasme over het vak sprak mij zeer aan. Toen Jan vervolgens een scherpe offerteprijs deed, hoefde ik niet lang te aarzelen. De Nikon D3200 was supersnel geleverd en Jan heeft me haarfijn uitgelegd hoe de camera werkt. Ik beveel iedereen de deskundigheid van Jan gecombineerd met het persoonlijke advies aan die een nieuwe camera zoekt. Laat de internetmega-giganten voor wat het zijn, en ga voor een betrouwbaar persoonlijk advies op maat. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten, want die is uitstekend! Ook mijn oude Canon is weer spic en span gereinigd."

Trudi, Breda:
"Bij een expositie kennis gemaakt met het "inlijsten" van foto's
op foam. Jan heeft dit ook voor ons heel mooi gedaan."

David, Dordrecht (David Versteeg):
"Recent mijn 2e camera besteld bij Jan. Ook hier weer een uitgebreid advies. Zeker de voordelen van een battery-pack zijn mij het best bevallen. Netjes ook een bijpassend schoudertas erbij geadviseerd: alles past er prima in! Levering ging ook snel en persoonlijk. Echt een aanrader!"

Hilco, Uden:
"Na veel eigen onderzoek naar kwaliteit en prijs voor de nieuwe Nikon 80-400mm lens ben ik getipt om eens bij Jan van Aalst te informeren. Hier ben ik uitstekend door Jan geholpen. Hij heeft mij snel en deskundig te woord gestaan en uiteindelijk een snelle levering verzorgd waarbij ik goed op de hoogte ben gehouden van de status van de levering. Een erg groot pluspunt vind ik dat Jan zich onderscheidt van alle andere fotowinkels door fotografie en deskundig advies op de eerste plaats te hebben staan, een eventuele verkoop staat op plaats twee. Een echte fotograaf met passie voor het vak, dit merk je zodra je hem voor de eerste keer belt tot het moment dat je de bestelde materialen bij hem op haalt (in mijn geval). Het is gewoon prettig zaken doen met iemand die dezelfde passie deelt! Ik zal Jan van Aalst dan ook zeker aan bevelen bij mijn vrienden en kennissen!"

Klaas, Wijk bij Duurstede:
"Gisteren een Nikon AF-S 80-400mm besteld, volgende morgen afgeleverd, gratis. Ook telefonisch goed bereikbaar, vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Zeer veilige manier van bestellen."

Ian, Amsterdam:
"Ik heb de Nikon AF-S 80-400 lens nu net binnen gekregen en alles ziet er perfect uit! Ik ben er heel blij mee! Bedankt voor de snelle verzending en natuurlijk je concurrerende prijs. ;-)"

Gert, Elst:
"Ik heb via Jan de Nikon D7100 camera KIT met lens besteld. Ik ben door Jan perfect op de hoogte gehouden van de mogelijkheden en de status van de bestelling en de levering kwam keurig op tijd en prima binnen."

Hanh, Amsterdam:
"Deze week heb ik mijn Nikon D7100 in ontvangst mogen nemen. Mijn complimenten voor de service die Jan zijn (potentiële) klanten verleent. De snelheid, vriendelijkheid en professionaliteit waarmee hij vragen beantwoord is uitmuntend!"

Jos, Rijen:
"Wederom een snelle en prettige levering van Nikon apparatuur."

Rogier, Leidschendam (Kiwi Solutions):
"Door een aanbieding contact opgenomen met Jan van Aalst. Snelle en duidelijke communicatie. En snelle levering! Zeer prettige ervaring."

Jolanda, Borne (Van der Velde CRC Clinical Research Consultancy):
"Ik sluit me aan bij de vorige recenties: zeer snelle levering, duidelijke communicatie en mooie aanbieding!"

Evert, Oirschot (Bach & Broccoli):
"Ik heb bij Jan een Nikon D7100 kit met lens gekocht (supercamera). Ik ben zeer tevreden met de correcte en persoonlijke afhandeling van mijn aankoop. Prima prijs, goede communicatie (toegankelijk) en zeer snelle levering. Top!"

Fred, Nieuwstadt:
"Zelfde ervaring als Roland uit Utrecht voor de aanschaf van mijn Nikon D7100 body. Leuke aanbieding, goede informatieverstrekking, (zéér) snelle levering, kortom perfecte service."

Roland, Utrecht:
"Nog voordat de Nikon D7100 leverbaar was, had Jan als 1 van de weinigen in Nederland al een aanbieding op zijn website staan. Na enig e-mailverkeer was mij ook duidelijk dat Jan met vrij grote zekerheid, zeer snel kon leveren. Dat bleek ook; zelfs een week eerder dan Nikon had aangekondigd en Jan zelf had verwacht, had ik de camera al in huis. Jan heeft alles keurig verzorgd en ik werd door middel van e-mail goed op de hoogte gehouden van de voortgang. De camera is naar volle tevredenheid."

Stasia, Baarle-Nassau:
"Jan had een mooie aanbieding van Photoshop Lightroom 4 waar ik gebruik van heb gemaakt. Ook voor passe-partouts op maat gesneden kun je bij hem terecht. Prima service!"

Ben, Cromvoirt:
"Ik was aan een nieuwe monitor toe. Jan heeft mij geadviseerd bij de aanschaf van een nieuwe kwaliteits-monitor. Ik heb bij hem een EIZO-monitor van 24-inch gekocht. Ik ben uiterst tevreden met deze koop. Hij heeft hem netjes thuis afgeleverd en gekalibreerd. Prima!"

Alex, Bavel:
"Via Jan de sensor van mijn camera laten reinigen. Vooraf heeft hij uitgebreid de tijd genomen om uit te leggen hoe alles in zijn werk ging. En idd had ik mijn camera weer op tijd terug. Tijdens mijn bezoek aan Jan ook zijn Galerie bezocht waar mooi eigen werk hangt."

Fred, Elahuizen (Greenathome):
"Uw site en adres zal ik paraat houden voor eventueel toekomstige uitbreidingen van mijn EOS 6D set. Uw snelheid en professionaliteit van reageren is werkelijk uitmuntend. Mijn complimenten en nogmaals dank."

Jan, namens Fotoclub Den Bosch AFC68 te Den Bosch (Fotoclub Den Bosch AFC68):
"Jan van Aalst heeft tot volle tevredenheid geholpen bij de aanschaf van een nieuwe beamer voor onze Fotoclub AFC68 in Den Bosch. Hij heeft ook de beamer en laptop perfect gekalibreerd. Het is een geruststellende gedachte dat hij altijd bereikbaar is voor vragen en goed advies geeft."

Theo, Bavel:
"De naam Jan van Aalst werd mij door een clubgenoot gegeven toen ik hem vroeg of hij wist waar ik een daglichtlamp vandaan kon toveren. Moet je Jan van Aalst eens proberen. En dat was een goede suggestie. Heb zo'n lamp nodig om mijn glasverzameling te kunnen fotograferen. Jan had zo'n lamp op voorraad en ben die gaan ophalen en kreeg toen ook nog adviezen. Zal zeker tot de club van tevreden klanten behoren."

Catharina, Rhenen:
"De website van Jan van Aalst Fotografie kwam ik tegen bij het zoeken naar informatie over de Canon 6D. Na de diverse recensies te hebben gelezen heb ik Jan gebeld. Ik ben heel goed geïnformeerd om tot een keuze te komen, ik had ook interesse in een teleobjectief 70-200 mm uit de L-serie. Jan heeft mij enorm geholpen met zijn advies. Ik had daar zo'n goed gevoel over dat ik de Canon 6D, het teleobjectief en een hoekzoeker bij Jan heb besteld. Ik werd ook goed op de hoogte gehouden van de levertijden en alles werd perfect bij me afgeleverd. Ik kan Jan van Aalst van harte bij iedereen aanbevelen. Goede informatie is heel belangrijk en kan de doorslag geven om een bestelling te plaatsen."

Jan, Soest:
"Jan is in de eerste plaats een bevlogen fotograaf, pas dan een verkoper. In deze moeilijke tijd, onthoudt Jan van Aalst."

Piet, Havelte:
"Na verschillende teleurstellende ervaringen bij het kopen van spullen, ben ik bij Jan terecht gekomen. Deskundig advies en afhandeling. Dit kan ik iedereen aanbevelen en.... dan ook nog prima prijzen en goede spullen!"

Johan, Made:
"Ik heb voor het eerst contact gehad met Jan. Het betrof het schoonmaken van mijn camera. Maandag gebracht, woensdag klaar, donderdag opgehaald. Perfect op tijd en keurig volgens de afspraken. Complimenten."

Kees, Dongen:
"Via Jan onze camera naar Chipclean laten brengen. Dinsdag gebracht, vrijdag terug. Super."

Joost, Breda (Joostfotos Fotografie):
"Jan had een mooie aanbieding van Photoshop Lightroom 4 waar ik gebruik van heb gemaakt. Snel en flexibel geleverd tegen een prima prijs."

Michael, Roggel:
"Zoekende naar een scherpe prijs voor de Nikon D600 bij Jan uitgekomen. Oprecht advies, levertijd en levering conform afspraak. Zeer klantgericht, goede service en vertrouwd."

Marian, Gilze (Marian Clemens Fotografie):
"Twee jaar geleden heb ik bij Jan nieuwe lenzen aangeschaft voor mijn Nikon D700. Na uitgebreid advies heb ik gekozen voor een 24-70mm en een 85mm portretlens. Tot op heden ben ik zeer tevreden over deze producten, en ik ben blij dat ik heb geluisterd naar het advies van Jan. Toen vorige week mijn camera mankementen vertoonde, heb ik ook geen moment geaarzeld, en heb ik hem ter reparatie aangeboden bij Jan van Aalst. Minder dan een week later had ik hem al weer terug, gerepareerd en keurig schoongemaakt, voor een eerlijke prijs. Bij Jan geen loze verkooppraatjes en vlotte babbels, maar een eerlijk en open advies. Jan, je zult me zeker nog een keer bij je terugzien!"

Martin, Weert (Martin Muñoz Fotografie):
"Bij Jan mijn Nikon D600 besteld. Ik kreeg meteen bericht van hem dat de camera niet meteen leverbaar was en dat het enkele dagen kon duren. Ik werd netjes op de hoogte gehouden wanneer de D600 zou arriveren. De camera heb ik nu enkele dagen in gebruik en ik ben zeer tevreden over de bestelprocedure bij Jan van Aalst."

Karel, Ohe en Laak:
"Via google terechtgekomen op de site van Jan van Aalst. Al een tijdje volgde ik de prijsontwikkeling van de Nikon D600. Toen Jan deze voor een scherpe prijs op de site had staan, besloot ik de knoop door te hakken. Ik heb daar geen moment spijt van gehad. Een correcte mailwisseling en snelle levering. Jan doet wat hij belooft!"

Hendrik, Renesse:
"Ik heb de Canon 5D Mark III + diverse toebehoren bij Jan gekocht om diverse redenen. De belangrijkste reden was wel dat je met een vakman praat die weet waar het over gaat. Jan reageert direct op al je vragen en kan qua prijs en levertijd meekomen met andere leveranciers. Los van dit alles maakt Jan ook hele mooie en unieke foto's."

Natascha, Eindhoven:
"Onlangs heb ik besloten de Nikon D600 aan te schaffen en ben op zoek gegaan naar een goede prijs. Die vond ik bij Jan via Google. Ik heb na aanmelding van interesse voor het product uitgebreid advies gekregen van Jan wat ik als zeer prettig heb ervaren. De bestelling is gelijk geplaatst en diezelfde dag had Nikon NL de camera al verzonden. Helaas is Post.nl niet de snelste maar mocht ik 2 dagen later de camera inclusief objectief in ontvangst nemen. Alles was netjes verzonden en goed ingepakt. Volgende keer kijk ik zeker weer even op de site als ik mijn collectie qua objectieven wil uitbreiden!"

Henk, Grave:
"Via Google was ik op zoek naar een gunstig geprijsde Nikon D800, zo kwam ik bij Jan terecht. Nadat de bestelling geplaatst was werd de voortgang van de levering regelmatig en duidelijk via mail gecommuniceerd. 3 dagen later zit ik met de camera in mijn handen... Bedankt Jan!"

Marjan, Gilze:
"Bij Jan van Aalst Fotografie heb ik een notebook gekocht. Jan is zeer klantgericht. Hij stelde gerichte vragen om goed te kunnen achterhalen wat voor soort notebook bij mij zou passen. Ik ben zeer tevreden over het aangeschafte notebook. Ook de prijs was beter dan die van andere leveranciers."

Jos, Rijen:
"Mijn Nikon camera voor het reinigen van de chip bij Jan aangeboden. De kwaliteit van de gemaakte afspraken en de hiermee verbonden service zijn gewoonweg top. Jan, nogmaals bedankt."

Henk, Oudemolen:
"Bedankt Jan voor de goede en snelle service. De Canon 5D Mark III op donderdag besteld, zaterdag al in huis. Groeten en tot de volgende keer."

Gert, Nijmegen:
"Jan heeft me prima geholpen met het snel leverbaar kunnen krijgen van mijn Nikon D800, die elders (nog) niet te krijgen was. Daarnaast heeft hij me uitstekend geadviseerd over de grip, objectieven en geheugenkaarten. Voor mijn volgende vragen en leveringen bel ik voortaan eerst Jan!"

Atwil, Hollandsche Rading (Coach Company):
"Door Jan zijn Nikon connecties kwam ik relatief snel aan mijn Nikon D800. Bedankt Jan en je staat inmiddels op mijn "preferred supplier" lijstje."

Tomas, New York:
"Wij hebben Jan schoenendozen vol oude fotonegatieven toevertrouwd - nu hebben we al onze dierbare familieherinneringen netjes gesorteerd en digitaal opgeslagen. Een geweldige service!"

Denis, Tilburg:
"Heb voor 't eerst mijn chip laten schoonmaken. En Jan heeft erg snel en professioneel gehandeld. Ik ben zeer tevreden over de service en hoe snel alles geregeld was."

Marcel, Breda:
"Ik heb mijn camera ingeleverd bij Jan zodat hij hem bij Chipclean af kon geven. De service van Jan is zeer goed te noemen. Je wordt er erg vriendelijk geholpen. Mocht een van mijn camera's weer een vuile sensor hebben (en dat gaat zeker weer gebeuren) dan breng ik deze zeker weer naar Jan. Top service!!!!"

Kees, namens Hondenvereniging Kyon te Haaren (Hondenvereniging Kyon):
"Jan heeft voor onze hondenvereniging foto's gemaakt. De foto's zijn tijdens een trainingsavond gemaakt en het zijn geweldige foto's geworden. Jan bedankt."

Dieny, Tilburg:
"Ik wilde graag een Canon EOS 650D hebben maar had het toestel ook snel nodig. Dankzij de uitstekende ondersteuning van Jan had ik alles de volgende dag al in huis en ook voor een hele scherpe prijs. Prima adviezen gekregen voor het objectief en accessoires. Helemaal top!"

Alfred, Purmerend (Bluejin B.V.):
"Ik kreeg vandaag de nieuwe Nikon D800. Wat een TOP camera! Omdat deze camera erg gewild is, maar nergens voorraadig, stuitte ik tijdens mijn zoektocht naar de D800 op de site van Jan. De beste prijs van Nederland. Na mijn aanmelding voor de D800 werd ik door Jan gebeld en heeft hij mij de procedure uitgelegd. Dat klonk erg vertrouwd en na nauwkeurig onderzoek op Internet heb ik besloten om de camera te betalen, zodat ik de eerst uitgeleverde in mijn bezit zou krijgen. Na één week had ik het geluk dat er weer werd uitgeleverd en nu maak ik top foto's met een resolutie van 36,8 miljoen pixs. en film ik in 1080pixs. 25p. Ben erg blij met de gang van zaken. Mocht er in de toekomst een nieuwe Nikon D900 komen, dan weet ik dat ik weer naar Van Aalst ga. Bedankt voor de service en de prettige contact momenten. Al het goede, Alfred Tillema."

Els, Dordrecht:
"Ik ben heel blij met de Canon PowerShot G12 die Jan mij geadviseerd heeft aan te schaffen. De camera is compact en voor een amateur als ik makkelijk in gebruik. Ik kijk er naar uit om de camera in California te gaan gebruiken!"

Jeanne, Oosterhout:
"Ik heb de camera laten reinigen. Een prima service. Ik ben zeer tevreden."

Jan, Helvoirt:
"Inschakeling van Jan van Aalst Fotografie betekende voor mij een garantie op klantgerichtheid en kwaliteit. Geen moeite was teveel om het Eizo scherm en de toebehoren die ik bij Jan gekocht heb, naar behoren geïnstalleerd te krijgen."

Marijke, Breda:
"Jan, nog bedankt voor het strakke opplakken van de foto`s en voor de snelle service hoor."

Jan, 's-Hertogenbosch (Stroomopwaarts):
"Na kalibreren en het maken van een printerprofiel komen mijn foto's eindelijk uit de printer zoals ik ze op het scherm zie, zonder dat ik kunstgrepen moet toepassen. Los daarvan is Jan een plezierig mens om mee te werken en te praten. Ouderwetse klantvriendelijkheid. Het bestaat nog!"

Johanne, Bavel:
"Jan, bedankt voor je hulp. Samen met jou heb ik een verrassend mooi resultaat bereikt met mijn foto's."

Marianne, Gilze:
"Veel dank voor het scannen en afdrukken van een paar van onze huwelijksfoto's van 45 jaar geleden, zijn super mooi. Mijn zonen zullen er blij mee zijn."

Ben, Cromvoirt:
"Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het kalibreren van de monitor en het maken van een printerprofiel voor mijn printer Epson Stylus PRO 3800. Nu is de combinatie met beeldscherm geoptimaliseerd. Is nog niet zo goed geweest. Prima!"

Hans, 's-Gravenmoer (Balans Energetische Geneeswijzen):
"Met Jan de voor mij geschikte laptop met toebehoren samengesteld. Aflevering uitstekend door Jan verzorgd. De laptop voldoet perfect!"

Jos, Rijen:
"Camera en objectieven na val defect. Via Jan van Aalst Fotografie de apparatuur ter reparatie aangeboden. Ook nu alleen maar tevreden, naast de geboden dienstverlening was vooral de communicatie omtrent voortgang perfect."

Hans, Hoenzadriel:
"Door via Jan van Aalst Fotografie te bestellen heb ik de zojuist uitgebrachte Canon 70-300 L lens als eerste in Nederland in ontvangst kunnen nemen. Hierdoor kan ik volgende week op mijn vakantie in India al werken met dit prachtige objectief. Superservice!"

Yvonne, Breda:
"Tijdens onze vakantie in Peru is de lens van mijn vaders fototoestel kapot gegaan. In heel het land kon deze niet gerepareerd worden. Jan kreeg dit wel voor elkaar. Mijn vader is slecht ter been en Jan verleende de superservice de kapotte lens bij hem op te halen en weer gerepareerd terug te brengen. Top Service! Dank je wel hiervoor."

Peter, Bavel:
"Al enkele jaren bestel ik regelmatig bij Jan cartridges en fotopapier, bij de keuze van papier heeft hij me geholpen en leveringen worden in goed overleg en snel uitgevoerd. Ook heeft hij mij (en andere) uitgebreid geïnformeerd over het proces van “kwalitatief goed printen” en kun je met vragen altijd bij hem terecht."

Peter:
"Als Jan het niet kan oplossen, vergeet het dan maar."

Ton, Breda (Ton Dirven Photography):
"Adequaat, vlot en goede service. Kortom, ik ben tevreden!"

Johanne, Bavel:
"Bij de aankoop van mijn fototoestel ben ik bijzonder prettig geholpen. Jan nam alle tijd om mij alle informatie te verstrekken. Een prettig en persoonlijk advies."

Huib, 's-Hertogenbosch:
"Al eerder heb ik een EIZO monitor type CE210W-BK bij Jan van Aalst Fotografie gekocht. Zijn klantvriendelijkheid en expertise waren voor mij voorname redenen om een tweede bestelling te plaatsen."

Huib, 's-Hertogenbosch:
"Apparatuur werd door Jan bij mij geïnstalleerd, gekalibreerd en op goede werking gecontroleerd."

Stuur e-mail



* Invoer verplicht
Website by Tomston
Bookmark and Share